Zwroty
PROCEDURA ZWROTÓW, ORAZ WYMIANY PRODUKTÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM KABO24.pl
- Możecie Państwo w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia produktu konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie (umieszczone poniżej) może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty (adres podany w zakładce kontakt), bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail (www.KABO24.pl).
- W przypadku przesłania oświadczenia przez konsumenta drogą elektroniczną, niezwłocznie prześlemy na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Zastrzegamy możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać produkt na adres podany w zakładce kontakt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Wszelkie wyjątki związane z wyłączeniem wyżej wspomnianego prawa znajdziecie Państwo w zakładce regulamin.
Przejdź do strony głównej