wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty
  • F.H.U. KABO - Krzysztof Borowiec
    ul. Siepraw 617,
    32-447 Siepraw
    NIP: 8691798995
  • E-mail:kabosklep@gmail.com
  • Telefon505 244 633
    512 651 210
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Zwroty

PROCEDURA ZWROTÓW, ORAZ WYMIANY PRODUKTÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM KABO24.pl

 

  1. Możecie Państwo w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
     
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia produktu konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
     
  3. W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
     
  4. Konsument może odstąpić od umowy, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
     
  5. Oświadczenie (umieszczone poniżej) może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty (adres podany w zakładce kontakt), bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail (www.KABO24.pl). 
     
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez konsumenta drogą elektroniczną, niezwłocznie prześlemy na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
     
  7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
     
  8. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas.
     
  9. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
     
  10. Zastrzegamy możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
     
  11. Konsument powinien odesłać produkt na adres podany w zakładce kontakt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
     
  12. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
     
  13. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

 

Zwrot, bądź wymiana towaru - formularz do druku

 

Wszelkie wyjątki związane z wyłączeniem wyżej wspomnianego prawa znajdziecie Państwo w zakładce regulamin.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl