W przypadku wystąpienia wady zakupionego w naszym sklepie towaru klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Przed dokonaniem zgłoszenia prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny celem wstępnego wyjaśnienia sprawy.
Reklamację należy zgłosić pisemnie (adres w zakładce kontakt), bądź drogą elektroniczną (biuro@kupujewnecie.pl) zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej.
Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w zakładce kontakt.
Produkty sprzedawane w sklepie są objęte dwuletnią gwarancją dla klientów indywidualnych, oraz roczną dla przedsiębiorców.