PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Procedura Reklamacyjna
  • F.H.U. KABO - Krzysztof Borowiec
    ul. Siepraw 617,
    32-447 Siepraw
    NIP: 8691798995
  • E-mail:kabosklep@gmail.com
  • Telefon505 244 633
    512 651 210
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 14.00

Procedura Reklamacyjna

PROCEDURA REKLAMACYJNA SKLEPU INTERNETOWEGO KABO24.pl

 

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego w naszym sklepie towaru klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 
    Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
     
  2. Przed dokonaniem zgłoszenia prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny celem wstępnego wyjaśnienia sprawy.
     
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie (adres w zakładce kontakt), bądź drogą elektroniczną (biuro@kupujewnecie.pl) zgodnie ze wzorem umieszczonym poniżej.
     
  4. Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
     
  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w zakładce kontakt.
     
  6. Produkty sprzedawane w sklepie są objęte dwuletnią gwarancją dla klientów indywidualnych, oraz roczną dla przedsiębiorców.

 

Reklamacja towarów - formularz do druku


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu